Потрібно комплексне рішення бізнес-проблем? Звертайтесь. Ми їх вирішимо! Програма буде корисною для:

Директора магазину

Щоб правильно визначити ролі та завдання працівників у магазині

Керуючого мережею магазинів

Для впровадження високої якості роботи з замовниками

Старших продавців салону

Для якісної організації щоденної роботи продавців

Програма

Ввести стандарти обслуговування у магазині це не про "написати текст на 15 аркушів"

Впровадження стандартів обслуговування це процес. Процес у якому задіяні всі 5 сторін роздрібних продаж: клієнти, конкуренти, постачальники, працівники магазину, власник бізнесу.

І спроби організувати роботу лише працівників магазину можуть мати зворотній ефект від очікуваного. Стандарти обслуговування не лише не будуть виконуватись, а й будуть використані як причина звільнення працівників з магазину.

Мій досвід впровадження стандартів говорить про те, що написати і пояснити стандарти можна протягом 2 тижнів. Проте дійсно досягнути високої якості роботи: з клієнтами у магазині, з клієнтами онлайн, з самим магазином, працівниками магазину та ресурсами постачальників можна через 6-8 місяців правильно скерованих зусиль.

І, повірте, ці зусилля цього варті. 

Наскільки точними зараз є ваші зусилля - можу допомогти вам визначити. Протягом усього періоду впровадження стандартів я буду супроводжувати вас.

09:00 - 18:00

Розробити стандарти обслуговування клієнтів у магазині

Весь процес можна розділити на 3 смислові блоки:

1. Бізнес процеси та поведінкові моделі роботи продавців;
2. Комунікації з клієнтами;
3. Система мотивації орієнтована на якість обслуговування;

  • Стандарти роботи магазину (правила, процедури, обов’язки, відповідальність);
  • Розробка стандартів обслуговування під формат, цілі, структуру вашого магазину;
  • Проведення внутрішнього тренінгу по темі
  • Викладка товару у магазині (планограма магазину, робота з поличкою, викладка товару, робота з постачальниками);
  • Опис процедури роботи з планограмами, з постачальниками у магазину;
  • Процедури заміни, повернення товару в магазині;
  • Відпрацювання звернень через соціальні мережі;
  • Стандарти роботи з клієнтами, які не зробили замовлення (перехресні продажі, допродаж, безкоштовні пропозиції, активність по клієнтській базі);
  • Критерії якісного обслуговування в магазині (зустріч, потреба, презентація, закриття продажі, оформлення замовлення, прощання);
  • Деталізація плану тижневого на суму продаж на день;
  • Контроль і стимулювання процесу обслуговування клієнтів продавцями;
  • Навик проведення внутрішнього навчання продавців;
  • КРІ виконання показників продаж (по сумі продаж, по асортименту, по неліквідних групах товару по найбільшому чеку);
  • Внутрішні комунікації в команді: традиції, стиль спілкування, практика вирішення конфліктних ситуацій, ставлення власника до свого бізнесу;
  • Неформальні стосунки в команді – наслідок: ставлення продавців до своїх клієнтів;
  • Як підтримувати здоровий мікроклімат в колективі;
  • Ротація працівників по обов’язках (визначити сильні сторони працівника)

Ви зможете:

  • Сконцентруватись на ключових показниках роботи при управлінні саме Вашим форматом магазину-салону
  • Підтримувати високу персональну віддачу кожного працівника магазину
  • Впроваджити чіткий механізм перетворення відвідувача у клієнта, а клієнта у прихильника вашого магазину
  • Правильно організувати процес управління працівниками у магазині

Хто проводить

Володимир Горак

Моя спеціалізація – пошук рішень, які найповніше розкривають цінність компанії для своїх клієнтів.
З 2007 року компанією успішно реалізовано близько 200 бізнес-проектів, суттєва частина з цих проектів знаходиться в постійній оптимізаціі
Зароблено для клієнтів, в результаті впроваджених консалтингових проектів, більше $ 1000 000
У тренінгах компанії прийняли участь 8500 працівників.

Ціна Щоб отримати ціну - виберіть вид послуги

 грн

Онлайн навчання

  • Необхідна кількість вебінарів (як правило 12-15 зустрічей онлайн)
  • Методичні матеріали по темі зустрічей
  • Ментальні карти процесів
  • Зворотній звязок на погоджені рішення
  • Розробка стандартів обслуговування для працівників магазину
  • Розробка посадових завдань працівників
Замовити

 грн

  • Робота в магазині замовника
  • Методичні матеріали до кожної теми
  • Обговорення рішень по магазину
  • Участь в управліньских нарадах
  • Допомога в зміні системи мотивації працівників
  • Розробка стандартів обслуговування
  • Розробка посадових завдань працівників
Замовити

Залишились питання?

Введіть свій номер телефону

Відгуки

Галина Лютікова

Директор ТМ

Очікування від тренера виправдались, але тепер дуже багато ще за нами. Я побачила в менеджерах бажання «рости», міняти свої навики в роботі – кому легше, кому важче.
Я сама організувалась і більше вникла в роботу. Вирішили питання з дебіторською заборгованістю на 90%.
- стали вимогливішими до існуючих постачальників-, менеджери отримали навики в роботі по телефону і роботі з дебіторкою, почали застосовувати на практиці скрипти переговорів, я почала проводити збори, складати звіти і плани, вникати в роботу працівників,
Кількість клієнтів збільшилась прибуток зріс у вересні – внаслідок початку сезону.

Всеволод Яловий

Комерційний директор ТМ

Дякую Володимиру Гораку за співпрацю. Чітко виконані поставлені задачі: оптимізована схема роботи відділу продажу та маркетингу.
З'явилась чіткість і ясність в роботі персоналу по поставленим завданням. Створені основні документи роботи відділу продаж, напрацьовані дієві скрипти роботи з потенційними і реальними клієнтами.
Рекомендую співпрацювати Володимиром Гораком

Юрій Оксенюк

Власник ТМ

Тренер з великої букви! Людина, яка не продає себе, а допомагає Вам стати кращими!
В умовах жорсткої конкуренції потрібно швидко йти лише для того щоб залишитися на місці.
Потрібно завжди боротися за своє місце на ринку, навіть якщо ти там один.
Це все ми зрозуміли після роботи з Володимиром!
Від тренера очікували навчання продавців технікам продаж, роботи з різними типами клієнтів в різних ситуаціях і взагалі – структурування процесу продаж, а отримали набагато більше – формування команди професіоналів, які чітко оволоділи всіма навиками роботи з клієнтами, та отримали мотивацію командної боротьби за кожного клієнта на ринку дитячих товарів.
Зустріч проходила в два етапи:
1-ший етап 3 дні:
1-ий день – теоретична частина, що дала глибокі знання та розуміння своєї роботи.
2-й день практична частина – відпрацювання отриманих знань на практиці в умовах реального часу з подальшим обговоренням всього що вдалося та над чим треба попрацювати.
3-й день тренінгу відбувся через два тижні – Володимир приїхав до нас, щоб перевірити як ми використовуємо отриманий досвід, наскільки ми стали кращими та надання додаткових порад для ефективності!
Другий етап нас запросили у Львів – вирватися з комфортного для нас середовища та порівняти як це роблять інші. Це дало неочікуваний досвід, погляд зі сторони, на діяльність інших, побачити всі + та – в своїй діяльності та відчути себе професіоналом!
Це дійсно укріпило командний дух, самовпевненість, професіоналізм!
Про Володимира продавці згадують кожного тижня, при кожній складній Успішній продажі!
За час роботи стали більше ніж просто консультант і компанія!
Завжди будем раді новій зустрічі!