Україна Львів, Тернопіль, Ужгород, Івано-Франківськ, Луцьк, Рівне
Потрібно комплексне рішення бізнес-проблем? Звертайтесь. Ми їх вирішимо! Програма буде корисною для:
Директора магазину
Систематизувати ідеї та побажання щодо працівників
Керуючого мережею магазинів
Якісно підготувати старших продавців магазинів
Старших продавців салону
Сконцентруватись на ключових показниках в роботі
Програма
Впровадження стандартів обслуговування це процес. Процес у якому задіяні всі 5 сторін роздрібних продаж: клієнти, конкуренти, постачальники, працівники магазину, власник бізнесу.
І спроби організувати роботу лише працівників магазину можуть мати зворотній ефект від очікуваного. Стандарти обслуговування не лише не будуть виконуватись, а й будуть використані як причина звільнення працівників з магазину.
Мій досвід впровадження стандартів говорить про те, що написати і пояснити стандарти можна протягом 2 тижнів. Проте досягнути дійсно високої якості роботи: з клієнтами у магазині, з клієнтами онлайн, працівників у магазині з асортиментом, продавців з постачальниками можна через 6-8 місяців правильно скерованих зусиль.
І, повірте, ці зусилля цього варті.
Наскільки точними зараз є ваші зусилля - можу допомогти вам визначити. Протягом усього періоду впровадження стандартів я буду супроводжувати вас.
З мого боку буде зроблено:
09:00 - 18:00
Весь процес можна розділити на 3 смислові блоки:
1. Бізнес процеси, залучення покупців, викладка товару;
2. Комунікації продавців з клієнтами і робота з асортиментом;
3. Мотивація працівників та оцінка результатів щоденної роботи;
Ви зможете:
Хто проводить
Володимир Горак
Ціна Щоб отримати ціну - виберіть вид послуги
1 грн
Професіонал
Залишились питання?
Введіть свій номер телефону
Відгуки
Галина Лютікова
Директор ТМ
Всеволод Яловий
Комерційний директор ТМ
Юрій Оксенюк
Власник ТМ
Хочу отримати
Форма підписки
Отримати доступ
Потрібна консультація? Заповніть форму, я вам зателефоную уточнити деталі співпраці