Щомісяця
Україна Львів, Тернопіль, Ужгород, Івано-Франківськ, Луцьк, Рівне
Потрібно комплексне рішення бізнес-проблем? Звертайтесь. Ми їх вирішимо! Програма буде корисною для:
Директора магазину
Щоб правильно визначити ролі та завдання працівників у магазині
Керуючого мережею магазинів
Для впровадження високої якості роботи з замовниками
Старших продавців салону
Для якісної організації щоденної роботи продавців
Програма
Впровадження стандартів обслуговування це процес. Процес у якому задіяні всі 5 сторін роздрібних продаж: клієнти, конкуренти, постачальники, працівники магазину, власник бізнесу.
І спроби організувати роботу лише працівників магазину можуть мати зворотній ефект від очікуваного. Стандарти обслуговування не лише не будуть виконуватись, а й будуть використані як причина звільнення працівників з магазину.
Мій досвід впровадження стандартів говорить про те, що написати і пояснити стандарти можна протягом 2 тижнів. Проте дійсно досягнути високої якості роботи: з клієнтами у магазині, з клієнтами онлайн, з самим магазином, працівниками магазину та ресурсами постачальників можна через 6-8 місяців правильно скерованих зусиль.
І, повірте, ці зусилля цього варті.
Наскільки точними зараз є ваші зусилля - можу допомогти вам визначити. Протягом усього періоду впровадження стандартів я буду супроводжувати вас.
09:00 - 18:00
Розробити стандарти обслуговування клієнтів у магазині
Весь процес можна розділити на 3 смислові блоки:
1. Бізнес процеси та поведінкові моделі роботи продавців;
2. Комунікації з клієнтами;
3. Система мотивації орієнтована на якість обслуговування;
Ви зможете:
Хто проводить
Володимир Горак
Ціна Щоб отримати ціну - виберіть вид послуги
грн
Онлайн навчання
грн
Залишились питання?
Введіть свій номер телефону
Відгуки
Галина Лютікова
Директор ТМ
Всеволод Яловий
Комерційний директор ТМ
Юрій Оксенюк
Власник ТМ
Хочу отримати
Форма підписки
Отримати доступ
Потрібна консультація? Заповніть форму, я вам зателефоную уточнити деталі співпраці