Потрібно комплексне рішення бізнес-проблем? Звертайтесь. Ми їх вирішимо! Програма буде корисною для:

Директора магазину

Систематизувати ідеї та побажання щодо працівників

Керуючого мережею магазинів

Якісно підготувати старших продавців магазинів

Старших продавців салону

Сконцентруватись на ключових показниках в роботі

Програма

Ввести стандарти обслуговування у магазині це не про "написати текст на 15 аркушів"

Впровадження стандартів обслуговування це процес. Процес у якому задіяні всі 5 сторін роздрібних продаж: клієнти, конкуренти, постачальники, працівники магазину, власник бізнесу.

І спроби організувати роботу лише працівників магазину можуть мати зворотній ефект від очікуваного. Стандарти обслуговування не лише не будуть виконуватись, а й будуть використані як причина звільнення працівників з магазину.

Мій досвід впровадження стандартів говорить про те, що написати і пояснити стандарти можна протягом 2 тижнів. Проте досягнути дійсно високої якості роботи: з клієнтами у магазині, з клієнтами онлайн, працівників у магазині з асортиментом, продавців з постачальниками можна через 6-8 місяців правильно скерованих зусиль.

І, повірте, ці зусилля цього варті. 

Наскільки точними зараз є ваші зусилля - можу допомогти вам визначити. Протягом усього періоду впровадження стандартів я буду супроводжувати вас.

З мого боку буде зроблено:

09:00 - 18:00

Весь процес можна розділити на 3 смислові блоки:

1. Бізнес процеси, залучення покупців, викладка товару;
2. Комунікації продавців з клієнтами і робота з асортиментом;
3. Мотивація працівників та оцінка результатів щоденної роботи;

  • Розроблені стандарти роботи магазину з врахуванням специфіки вашого товару та місця продажу;
  • Проведення тренінгів з метою корегування торгової комунікації продавців
  • Описана логіка роботи з викладкою товару у магазині (планограма магазину, робота з поличкою, викладка товару, робота з постачальниками);
  • Відпрацьована результативна процедура заміни, повернення товару в магазині;
  • Передані навики роботи з клієнтами, які не зробили замовлення;
  • Описані і сформовані в працівників критерії якісного обслуговування в магазині (зустріч, потреба, презентація, закриття продажі, послуги, оформлення замовлення, прощання);
  • Розроблений план заходів на 3 місяці по залученню нових клієнтів;
  • Сформований ланцюжок взаємодії: соціальні мережі-магазин-продавець-замовлення;
  • Погоджена процедура контролю результативності обслуговування клієнтів продавцями;
  • Передані навики роботи з конфліктами та скаргами у магазині
  • Переданий процес адаптації нових працівників, погоджена програма внутрішнього навчання продавців;
  • Розроблені критерії ефективності роботи у торговому залі;
  • Приймаємо внутрішні комунікації в команді: традиції, стиль спілкування, практика вирішення конфліктних ситуацій, ставлення власника до свого бізнесу;
  • Підготовані старші продавці як контролери впроваджених змін;

Ви зможете:

  • Сконценруватись на маркетингу, асортименті та ціноутворенні
  • Чітко відслідковувати результативність роботи команди по КРІ
  • Бути впевненим, що торгова команда займається продажами, а не лише консультаціями

Хто проводить

Володимир Горак

Моя спеціалізація – пошук рішень, які найповніше розкривають цінність компанії для своїх клієнтів.
З 2007 року компанією успішно реалізовано близько 200 бізнес-проектів, суттєва частина з цих проектів знаходиться в постійній оптимізаціі
Зароблено для клієнтів, в результаті впроваджених консалтингових проектів, більше $ 1000 000
У тренінгах компанії прийняли участь 8500 працівників.

Ціна Щоб отримати ціну - виберіть вид послуги

грн

Професіонал

  • Розробка процедур, структури, описів, стандартів
  • Необхідна кількість тренінгів, семінарів, онлайн зустрічей
  • Перевірка застосування переданих навиків на практиці у торговому залі
Замовити

Залишились питання?

Введіть свій номер телефону

Відгуки

Галина Лютікова

Директор ТМ

Очікування від тренера виправдались, але тепер дуже багато ще за нами. Я побачила в менеджерах бажання «рости», міняти свої навики в роботі – кому легше, кому важче.
Я сама організувалась і більше вникла в роботу. Вирішили питання з дебіторською заборгованістю на 90%.
- стали вимогливішими до існуючих постачальників-, менеджери отримали навики в роботі по телефону і роботі з дебіторкою, почали застосовувати на практиці скрипти переговорів, я почала проводити збори, складати звіти і плани, вникати в роботу працівників,
Кількість клієнтів збільшилась прибуток зріс у вересні – внаслідок початку сезону.

Всеволод Яловий

Комерційний директор ТМ

Дякую Володимиру Гораку за співпрацю. Чітко виконані поставлені задачі: оптимізована схема роботи відділу продажу та маркетингу.
З'явилась чіткість і ясність в роботі персоналу по поставленим завданням. Створені основні документи роботи відділу продаж, напрацьовані дієві скрипти роботи з потенційними і реальними клієнтами.
Рекомендую співпрацювати Володимиром Гораком

Юрій Оксенюк

Власник ТМ

Тренер з великої букви! Людина, яка не продає себе, а допомагає Вам стати кращими!
В умовах жорсткої конкуренції потрібно швидко йти лише для того щоб залишитися на місці.
Потрібно завжди боротися за своє місце на ринку, навіть якщо ти там один.
Це все ми зрозуміли після роботи з Володимиром!
Від тренера очікували навчання продавців технікам продаж, роботи з різними типами клієнтів в різних ситуаціях і взагалі – структурування процесу продаж, а отримали набагато більше – формування команди професіоналів, які чітко оволоділи всіма навиками роботи з клієнтами, та отримали мотивацію командної боротьби за кожного клієнта на ринку дитячих товарів.
Зустріч проходила в два етапи:
1-ший етап 3 дні:
1-ий день – теоретична частина, що дала глибокі знання та розуміння своєї роботи.
2-й день практична частина – відпрацювання отриманих знань на практиці в умовах реального часу з подальшим обговоренням всього що вдалося та над чим треба попрацювати.
3-й день тренінгу відбувся через два тижні – Володимир приїхав до нас, щоб перевірити як ми використовуємо отриманий досвід, наскільки ми стали кращими та надання додаткових порад для ефективності!
Другий етап нас запросили у Львів – вирватися з комфортного для нас середовища та порівняти як це роблять інші. Це дало неочікуваний досвід, погляд зі сторони, на діяльність інших, побачити всі + та – в своїй діяльності та відчути себе професіоналом!
Це дійсно укріпило командний дух, самовпевненість, професіоналізм!
Про Володимира продавці згадують кожного тижня, при кожній складній Успішній продажі!
За час роботи стали більше ніж просто консультант і компанія!
Завжди будем раді новій зустрічі!