Щомісяця 09:00 - 18:00
Україна Львів, Тернопіль, Ужгород, Івано-Франківськ, Луцьк, Рівне
Потрібно комплексне рішення бізнес-проблем? Звертайтесь. Ми їх вирішимо! Програма буде корисною для:
Для продавців торгового залу
Чіткі алгоритми роботи з клієнтом
Для продавців салону
Навчитись працювати з дорогим товаром
Для старших продавців салону
Збільшити кількість щасливих покупців
Програма
Вибір програми тренінгу для торгової команди магазину - завжди відповідальна справа, оскільки мова йде про час, гроші, репутацію компанії, і ризик даремно витрачених зусиль торгової команди. Майже всі програми тренерів схожі, і доводиться покладатися або на відгуки, або на враження від телефонних переговорів, або на рекомендації колег. Тому, вважаю що правильно з могу боку допомогти Вам зрозуміти що я можу як тренер, а у яких ситуаціях краще звернутись до моїх колег бізнес-тренерів.
Починаємо підготовку тренінгу з погодження очікування директора магазину та існуючих критеріїв оцінки роботи продавців у торговому залі. Наприклад: виконання плану продажу як по об'єму так і по окремих групах товару, збільшення частоти візиту стенду постачальника, проведення якісних презентацій , залучення клієнта на корпоративну сторінку після консультації.
Якщо таких критеріїв немає, я допомагаю вам їх сформувати. Інакше немає змісту вчити торгову команду. Тренінг буде не більш корисним команді ніж виїзд на пейнт-бол
Сформовані критерії роботи переводимо у чіткі моделі поведінки, які Ви можете відслідковувати в у щоденній роботі торгової команди. Орієнтуємо тренінг на розвиток тих моделей поведінки продавця з клієнтом, які можна чітко відслідковувати. Наприклад: зустріч клієнта у торговому залі, швидкість виявлення дійсної потреби, навик збільшення середнього чеку замовлення, робота з відмовами та запереченнями.
Для розвитку необхідної моделі поведінки я пропоную програму у якій є: теоретична частина - 25% тренінгу (пояснення як це працює), практична частина (можливість спробувати виконати і отримати звортній звязок) - 10% тренінгу, тренувальна частина (ситуації наближені до робочих із завданням адаптувати отримані навики до власної поведінки та розвинути навичку)- 65% тренінгу
Після цього погоджуємо програму, час проведення, що хочемо отримати в роботі команди після тренінгу, укладаємо договір, погоджуємо порядок оплати та формат проведення.
Після проведеного модульного навчання (виключно модульне а не 2 денне навчання) існує програма підтримки впроваджених змін (таємні покупки, перевірка знань, атестація). Модульне навчання це часті: 5-8 зустрічей по 3-4 години. Відмовляю всіх замовників від 2 денного навчання як вкрай неефективного.
Наступні теми, лише частина повної програми підготовки:
09:00 - 19:00
Ви зможете:
Хто проводить
Володимир Горак
Ціна Щоб отримати ціну - виберіть вид послуги
1 грн
Корпоративний тренінг
Залишились питання?
Введіть свій номер телефону
Відгуки
Юлія Лиско
Керуючий салоном "Плиточка"
Михайло Негря
Директор, власник ТМ
Андрій Повалений
Директор компанії
Всеволод Яловий
Комерційний директор ТМ
Юрій Оксенюк
Власник ТМ
Хочу отримати
Форма підписки
Отримати доступ
Потрібна консультація? Заповніть форму, я вам зателефоную уточнити деталі співпраці