"Продажі. Дзвінок до клієнта"

Для менеджерів, які працюють з вхідними зверненнями клієнтів. Для менеджерів онлайн-магазинів, менеджерів оренди, продажу, управління нерухомістю, менеджерів з продажу будівельно-оздоблювальних матеріалів.

Чітко за 25 хвилин чітко пояснюю як здійснити правильний дзвінок до клієнта, який залишив свій номер телефону на сайті (можливо зацікавлений у співпраці), або вам порекомендували перетелефонувати і запропонувати співпрацю.

4 послідовних етапи дзвінка до потенційного клієнта. 

Алгоритм здійснення дзвінка з метою планування зустрічі. Як уточнити комерційну пропозицію. Якою є правильна послідовність залучення клієнта в обговорення можливого замовлення

Перегляньте урок і відразу адаптуйте під свою справу.

Після підписки курс відкриється у новому вікні