• Тривалість курсу більше 3 годин. В онлайн курсі розібрані всі інструменти, які вам знадобляться для результативних переговорів по телефону

  • Курс для менеджерів, які продають по телефону, підприємців яким необхідно вміти домовлятися з партнерами по телефону.

  • Детально виконуючи всі запропоновані поради ваша аргументація та навик управління змістом розмови піднімуться на абсолютно новий рівень. Курс "Результативні продажі по Телефону" розкриває найважливіші інструменти, які вам варто застосовувати у телефонних переговорах. Короткі і ємні пояснення розвинуть у вас потрібні навики телефонних переговорів.

  • Чіткі відео-пояснення дозволять вам самостійно провести тренінг "Результативні продажі по Телефону" у себе на підприємстві.

  • На протязі 3 годин ви дізнаєтесь найважливіші інструменти телефонних переговорів такі як: підготовка до телефонного дзвінка, структура вхідного та вихідного дзвінка, управління увагою співрозмовника, стратегії ведення переговорів з різними типами клієнтів, відповіді на заперечення, подолання страху телефонного дзвінка, збільшення середнього чеку замовлення, управління власним емоційним станом, тренування голосу, сили та тривалості мовлення, управління емоційним станом власним та співрозмовника, навикам подолання стресу.

Програма онлайн курсу "Телефонні переговори"

  • Розвиток діафрагмального дихання

  • Виразність та мелодика голосу

  • Призначення логічної та емоційної аргументації

  • Логічна та емоційна аргументація

  • Кому складно відмовити. Правильний підхід

  • Алгоритм повернення боргів

  • Заперечення. Раціональні заперечення

  • Заперечення. Емоційні заперечення

  • Алгоритм дзвінка до теплого клієнта

  • Алгоритм дзвінка до холодного клієнта

  • Збільшення середнього чеку замовлення

  • Алгоритм продажу на вхідному дзвінку

  • 3 Стратегії переговорів з клієнтом

  • Прийоми приєднання до співрозмовника

  • Якорі уваги. Управління увагою співрозмовника

  • Стверджувальна та Запитальна Інтонації

  • Одягаємо голос правильно_Паралінгвістика

  • Ефективна організація робочого дня

  • Управління емоціями співрозмовника

  • Як справитись зі стресом після переговорів

  • Як подолати страх телефонного дзвінка

  • Мета дзвінка

  • Емоції як ресурс у переговорах

  • Підготовка до продажі. Базові знання

  • Підготовка до переговорів. Часті Питання

  • Навики, якими потрібно оволодіти менеджеру з продажу 

  • Застосування навиків телефонних переговорів

Відео з курсу:

3 Стратегії Переговорів

 

Як організувати роботу менеджера на протязі робочого дня

Після введення свого імені та електронної адреси ви потрапите на сторінку онлайн оплати.