Навчіться повертати клієнтів у торговий зал

Не існує такого пояснення невиконання плану: заходить мало клієнтів

Ось приклад ситуації у торговому залі:

Я заходжу в магазин і бачу 5 продавців першої зміни за дуже цікавим заняттям: - Перегляд новин у Facebook. А оскільки до наради торгового відділу ще 40 хвилин у мене є можливість поспостерігати за роботою у торговому залі і чим закінчиться це "кіно" з соцмережами.  Не буду вас втомлювати деталями, відразу скажу що сюжет протягом наступних 30 хвилин практично не змінився. А на нараді були, як завжди, претензії: мало покупців, нікому робити консультації, план з такою кількістю відвідувачів не виконаєш.

Ні, не згоден - виконаєш. І цьому є десятки прикладів лише моїх партнерів. Просто потрібно чітко знати чим займати продавців у торговому залі, звідки брати клієнтів коли вони до вас не заходять.

У цьому курсі я покроково розповім Вам:

  1. На якому етапі ми втрачаємо можливість продовжити співпрацю з покупцем?
  2. Потенційні замовлення, які лежать у нашому записнику. Як правильно використати?
  3. Як продажі конкурентів повинні приводити вам замовників?
  4. Пропозиція від якої не відмовиться жодний клієнт. Як правильно її зробити?
  5. У торговому залі порожньо? Змініть ситуацію за 3 години

Курс концентрує роботу керівника продаж, або адміністратора торгового залу виключно на вирішенні проблеми відсутності клієнтів у торговому залі.

На даний час курс у розробці - орієнтовна дата виходу кінець квітня. Всім хто підписується у Лист Очікування - знижка (ціна курсу і так буде досить доступною, але не безкоштовно).