Як написати цікавий опис для картки товару? Все частіше продавців роздрібних магазинів залучають до роботи з розвитку онлайн-версії свого магазину.

Погоджуюсь, що у більшості випадків це виправдано, адже хто як не продавец може запропонувати такі аргументи які будуть актуальними для реального клієнта.

Відразу ж постає питання унікальності, і правильності опису товару з точки зору пошукової системи. Скопійовані з інших онлайн ресурсів тексти мають дуже низький пошуковий потенціал та серйозно можуть ускладнити просування онлайн-магазину в майбутньому.

Якісний опис картки товару має 2 складові:

1 - саму структуру картки товару (відео-огляд, розміщення фотографій, слайдер, кнопки покупки, пропозиції супутніх товарів, зручність корзини замовлення, короткий та повний опис товару);

2 - оптимізований і зручний для читача текст опису товару, який містить ключові слова обєднані за змістом та смислом, які вирішують ціль звернення користувача. Саме за їх допомогою пошукова система знаходить потрібний текст;

З 2015 року по 2020 році у звязку зі зміною алгоритмів пошуку при написанні текстів активно використовують алгоритм LSI (латентно семантичний індекс). Це значить, що пошукова система віддасть перевагу статті, тексту який має меншу кількість ключових слів, але краще використовує словосполучення, синоніми, звязні речення для розкриття теми. 

При цьому ссилочна маса - кількісь посилань на текст зі сторонніх ресурсів, коментарі з використанням ключових слів та схожі словосполучення залишаються дієвим інструментом.

Це стосується як статей на сайті, розділів сайту так і опису картки товару.

 Як самостійно написати якісний опис до картки товару з врахуванням LSI алгоритму :

Крок 1

Виберіть всі близькі за значеннями слова, запити, словосполучення, за якими потенційні покупці шукають Ваш товар/послугу.

Для пошуку скористайтесь сервісами: www adwords.google.com (для користувачів які шукатимуть опис товару в Google)

Сформуйте таблицю запитів, далі Ви будете їх активно використовувати для створення опису товару. Розраховуйте на якісний опис картки товару до 1000-1400 знаків. Кількість ключових слів у тексті опису товару не варто робити більшою 20-30%

Знайдіть 20 сайтів за вашою тематикою. Виділіть в картках товару ключові слова, словосполученя про послугу/товар, які зафіксував Google як важливі. Розкрийте семантичну структуру, підкресливши, ключові словосполучення та слова.

Саме такі вислови, словосполучення, слова-синоніми, терміни повинні бути враховані вами для подальшого написання тексту. І, звичайно, ваш досвід при відповіді на запити клієнів.

Памятайте, що непогано мати короткий та розширений опис товару. Короткий опис це 3-4 речення в яких є: заголовок, опис проблеми і ваша пропозиція. А розширений опис при розгортанні демонструє детальні характеристики виробу і причини його замовити.

Заголовок картки товару та речення першого абзацу тексту повинні містити схожі словосполучення.

Крок 2

Пригадаємо класичну модель реклами Елмо Левіса AIDA. Саме цю модель ми й будемо використовувати надалі для створення опису картки товару

А (Attention) – увага. Привернути увагу до товару можна через акцент на проблем. Яскравий, цікавий заголовок, привертає увагу клієнта, добре знаходиться пошуковою системою і стимулює читати далі Ваш текст.

Не забуваємо що ми у першу чергу звертаємося до людини. Тому не потрібно обтяжувати текст складною технічною абревіатурою. Проте, якщо текст скерований до технічного фахівця - зміст не повинен бути примітивним.

I (Interesent) – інтерес до рішення. Покажіть рішення проблеми про яку ви згадали у перших реченнях. Запишіть відео-огляд, зробіть відео-інструкцію (tutorial), дайте можливість завантажити каталог, розмістіть якісні фото (реальних товарів, об'єктів). Розкажіть про алгоритм вирішення задачі клієнта через Вашу пропозицію.

D (Desire) – корисні властивості. Створюючи якісний опис товару сконцентруйтесь на ефекті при застовуванні товару. Покажіть наглядно переваги вашої пропозиції/послуги.

Допожіть прийняти рішення клієнту демонструючи позитивні відгуки ваших замовників.

Якщо це складний товар/послуга дайте відповідь на 5-7 ключових питань про цей товар.Запропонуйте розрахунок, який переконує в економії.

A (Action) – дія, замовлення. Стимулюйте прийняття рішення акційною ціною або додатковими послугами чи знижками на доставку.

Покажіть наглядно, що має бути першим кроком. І що цей крок є зовсім простим. Перевірте, чи очевидним є процес додавання товару в корзину замовлень. Апелюйте більше до емоцій ніж логіки. З логікою ви вже порозмовляли на попередньом етапі :)

Крок 3

Перевірте чи легко читається текст. Для цього дайте прочитати опис товару вголос своєму знайомому.

Словосполучення в картці товару, які звучать складно, незрозуміло позначайте та редагуйте. Зробіть опис зручним для сприйняття. Читайте вголос - це хороший практичний інструмент перевірки.

Розбивайте текст на абзаци по 3-4 коротких речення. Використовуйте підзаголовки що містять ключові слова. 

Крок 4

Перевірте текст на унікальність, заспамленість та кількість ключових слів використаних в тексті опису картки товару. Це можна швидко та безкоштовно зробити в онлайн сервісі www.istio.com, або www.copyscape.com.

Редагуйте текст так, щоб у тексті опису було не менше 15% ключових слів та заспамленість меншою 7%.

Крок 5

Після розміщення тексту опису товару, фотографій, відео не забудьте поновити інформацію в карті сайту, та надіслати текст для індексацію в Google.

Якщо робите розсилку для своїх клієнтів обов’язково розміщуйте посилання на новинки, акційні товарні пропозиції.

Стимулюйте покупців залишати відгук на товар як прямим проханням так і через додаткові бонуси, знижки.

Не буває ідеальних товарів та послуг. Зрозуміло, що комусь не сподобається ваш товар, або обслуговування. Не будьте надто "стерильні", краще позитивно відповідайте на негативні відгуки.

Наявність 5% негативних і нейтральних відгуків серед всіх коментарів на 20% збільшує імовірність покупки. 

Поділися з друзями:

>