Переконаний що тренінги з продажу повинні проводитись професійно!
Щоб отримати найвищий результат протягом тренінгу з продажу запропоную Вам 5 підказок.

Інформація буде корисною, як тим хто планує замовляти тренінги з продажу для продавців, організовувати результативні тренінги з продажу, так і майбутнім учасникам.

5 кроків, які ведуть до найвищого результату тренінгу з продажу

Крок перший:

Визначтесь, що Ви хочете провести, або у чому берете участь. Це буде тренінг чи семінар. На тренінгах з продажу – відпрацьовують, в основному, чіткі навики. Наприклад: пошуку клієнтів, підготовки комерційної пропозиції, переговорів про ціну.

Відповідно учасниками тренінгу з продажу стають фахівці, які вже декілька місяців (років) працюють в продажах.

На тренінгу з продажу вдосконаляють свої підходи та отримають нові прийоми продажу. Відповідно Ви можете сміливо просити «гарантій на тренінговий результат» - обєм навиків та компетенцій, якими Ви плануєте оволодіти.

На семінарах з продажу – бізнес тренер більше ділиться: стратегіями продажу, прикладами з практики, розбирають відеокейси, тренер ділиться власним досвідом продажу, вивчають принципи та вдалі підходи до продажу. Наприклад: дивимося відеоролік про техінки продажу, розбираємо моделі поведінки головних героїв фільму і адаптовуємо під власну роботу на тренінгу з продажу.

Бізнес тренери не дуже полюбляють давати «гарантії та семінари» оскільки ціль семінару – ознайомити з підходами, а не розвинути компетенції продавця протягом тренінгу продаж.

Крок другий:

Вибирайте не лише тренера а й методику. Якщо ми говоримо про семінар з продажу, то безумовно, особистість бізнес тренера відіграє значну роль. Послухати виступ Гая Кавасакі (Guy Kawasaki) про принципи продаж, техніки продаж дуже корисно.

Але, якщо мова йде про "навиковий" бізнес тренінг з продажу, то обирайте окрім досвідченого бізнес тренера правильну методику.

Якою ж є правильна методика проведення тренінгу з продажу? Насправді досить простою та логічною.

Шукайте наступну послідовність:

- забезпечена активна участь кожного учасника тренінгу у вправах з демонстрацією власних навиків (дозволяє проявитись навикам учасників);

- детально проводиться підсумок використаних учасниками технік і підходів (дозволяє усвідомити свій реальний рівень технік продаж);

- бізнес тренер системно пояснює техніки продажу, які переконливо дають кращий результат;

- обовязково самостійно демонструє ці техінки на практиці;

- учасники отримують вправи-завдання на можливість інтегрувати нові техніки продажу у власну практику;

- дуже рекомендовано прочитати відгуки попередніх учасників (власне не похвалу тренеру, а конкретні цифри, показники, обєми продажу...)

Крок третій

Сплануйте активне використання отриманих протягом тренінгу, семінару з продажу, нових навиків, прийомів. Спробуйте з кожним отриманим навиком поексперементувати на практиці. Вплітайте нові комунікативні прийоми, способи пошуку клієнтів, принципи «воронки продажу», досвід переговорів у свою щоденну роботу.

Дійте, практикуйте адаптовуйте почуте в свою звичну манеру розмовляти.

Крок четвертий:

Перетворюйте всі навики продажу у корисні звички. Величезною помилкою є розглядати кожний торговий прийом, підхід, стратегію продажу як щось правильне-неправильне або штучне.

Майстерність продажу на практиці полягає у тому, що Ви дієте правильно та легко. Методика результативного тренінгу з продажу орієнтована на свідоме відпрацювання навиків для подальшого підсвідомого відтворення.

По суті Ви йшли на тренінг, щоб легко і природньо продавати, а не ускладнювати своє життя чимось неприродньо складним.

Крок пятий:

Приймайте активну участь у тренінгу з продажу. Незалежно чи це семінар, чи тренінг Ви інвестуєте власний час (безповортний час). Ваша активність протягом тренінгу дає Вам багато переваг: Ви отримуєте рішення вашої ситуації, провокуєте бізнес тренера поділитись більшою кількістю цінного матеріалу. Задавайте сміливі запитання. 

Навіть якщо Ваші запитання помилкові або банальні Ви отримуєте можливість зробити власні помилки, а їх виправлення буде неоціненним досвідом. Приймайте пропозиції продемонструвати на вас ті чи інші техніки продажу.

Поділися з друзями:

>