Як зрозуміти потребу покупця? Три універсальних сценарії поведінки.

Нав’язлива поведінка в торговому залі, «впарювання» непотрібного товару, пропозиція незрозумілих супутніх...

Детальніше

Техніка Upsell

Апселл «upsell» – послідовний продаж потенційно цікавих клієнту товарів, послуг, сервісів. Пропозиція що...

Детальніше

Нетворкінг. Лікбез на серветці

Останнім часом слово нетворкінг попало на язик чи не кожному менеджеру з продажу, а може це мені так таланить...

Детальніше

Вирішення конфлікту за 5 кроків

Конфлікти забирають стільки ж, якщо не більше, енергії як і продажі. В окремі дні достатньо кількох...

Детальніше

49 Результативних Принципів Персональних Продаж

Основний блок кожного мого тренінгу "Системні продажі" починається девізом: Більше "м'яса". Для продажника...

Детальніше

135 хвилин на підготовку продавця

На практиці, буває так, що доводиться відбирати продавців не кращих з кращих, а з тих хто погодиться...

Детальніше

Завдання керівника продаж. По кроках

Сьогодні в переписці отримав запитання: «Що конкретно повинен робити мій керівник відділу продажу?»....

Детальніше

5 критерії ефективності продавця-консультанта

Часто керуючі продажами незадоволені рівнем продаж працівників, і називають багато факторів, які...

Детальніше

Що робити продавцю, якщо клієнт хамить?

Давайте будемо відверті, що бувають клієнти які ведуть себе відверто по хамськи. Що робити продавцю в...

Детальніше