Шукаєте ефективну програму розвитку? Оберіть навчання з можливістю практичного застосування Ця подія актуальна для:

Продавця онлайн магазину

Вирішити задачу - збільшити середній чек

Менеджера з продажу

Вирішити задачу - визначити ключову проблему клієнта

Адміністратора торгового залу

Вирішити задачу - навчитись вирішувати проблеми по телефону

Програма події

Навики здійснення коректних вхідних та вихідних дзвінків

Результативні телефонні переговори

  • Структура вхідного та вихідного телефонного дзвінка
  • Теми проти скриптів у телефонних переговорах
  • Цілі телефонних дзвінків. Формування навику ставити ціль дзвінка
  • Етикет телефонних переговорів
  • Фактори привернення і утримання уваги співрозмовника
  • Техніки активного слухання
  • Прийоми впливу на рішення співрозмовника
  • 5 рішень, які потрібно погодити при розмові по телефону
  • Вдосконалення навиків управління: інтонацією, емоціями, темпом розмови
  • Експрес-ідентифікація мотивів прийняття рішення співрозмовником
  • Структура винекнення конфлікту. Як уникнати конфліктів?
  • 3 рівня, на яких ведуть переговори
  • Розвиток навику бути лаконічним (Висловлюватись чітко і по суті)
  • Навик завершення телефонних переговорів. Підсумки

По закінченню події Ви будете знати:

  • Як правильно провести телефонні переговори
  • Що робити, якщо Ваша пропозиція неактуальна в даний час
  • Як знаходити неочевидну проблему клієнта в ході телефонної розмови і продавати рішення
  • Як провести результативну розмову по телефону за 7 хвилин
  • Як керувати структурою розмови і впливати на рішення співрозмовника

Про автора програми

Володимир Горак

Моя спеціалізація – пошук рішень, які найповніше розкривають цінність компанії для своїх клієнтів.
З 2007 року компанією успішно реалізовано близько 200 бізнес-проектів, суттєва частина з цих проектів знаходиться в постійній оптимізаціі
Зароблено для клієнтів, в результаті впроваджених консалтингових проектів, більше $ 1000 000
У тренінгах компанії прийняли участь 8500 працівників.

Вартість події

15700 грн

Корпоративна програма

  • До 15 учасників на тренінгу
  • Відпрацювання практичних кейсів з роботи учасників
  • Аудит телефонних переговорів
Забронювати

950 грн

Відкритий тренінг (попереднє замовлення на участь)

  • Участь у тренінгу (до 25 учасників)
  • Приклади результативних кейсів
  • Індивідуальні рекомендації
Забронювати

Залишилися питання по програмі?

Пропоную узгодити деталі по телефону!

Мар'яна Мельник

Директор мережі салонів "Оксана Муха"

Якщо Ви хочете отримати результат, та вивести свою компанію і команду, яка працює з вами в лідеру то Вам сюди!!! Але відразу хочу Вас попередити, що поблажок не буде. З Вас тут вижмуть усі соки, поки ви не зробите усе правильно! Коли Ви почнете оглядатися назад і аналізувати все, що ви робили до того, як звернулися в "Trainings & Conculting" ви зрозумієте скільки ви упустили і Вам буде шкода, що втратили стільки часу в пусту.
Я звернулася до Володимира Горака, щоб відшліфувати себе, як керівника власної мережі компанії "OKSANA MUKHA" і хочу висловити йому особливу подяку!!! Володимир молодець!!! Він чітко склав програму під мої потреби, та навіть більше не опустивши жодної деталі від відкриття нового салону до моменту коли він стане рентабельним. Ми з ним розбирали програму де розписали кожен крок по усіх етапах де Володимир пояснював та аргументував для чого те чи інше і що з цього ми отримаємо. І це не просто теорія до якої ми звикли і можемо почитати у книжках, журналах чи інтернеті. Це практика. Усі задачі потрібно виконувати практично. Після навчання потрібно було захистити свій проект. І тут почалося саме цікаве. У мене не було спокійного життя поки я все не захистила. Таблички, формули, розрахунки. У все це потрібно було вникати розбиратись. І поки я не зробила усе до кінця мені доводилося доробляти і доробляти.
Я дуже дякую Володі за його в першу чергу професіоналізм, терпіння, наполегливість. За те, що він чітко розуміє до якого результату він веде свого клієнта! Я бажаю Вам процвітання, успіхів багато клієнтів та достойної оцінки тих в кого Ви вкладаєте увесь свій потенціал, час та свою душу!!! ВИ КРАЩІ!!! МОЛОДЦІ!!!

Андрій Повалений

Директор компанії

Насамперед висловлюю подяку за тренінг, який справді був гідний уваги, інформаційно насичений і досить повчальний.
Акцентую увагу на тому, що було для мене найважливіше:
Формулювання: «ми продаємо не продукт а рішення проблеми клієнта»
Презентація вигод-рішень для клієнта, а потім обґрунтування «способів» з допомогою яких ми цього досягнемо
Підтвердження того, що дійсно перед початком продажі необхідно максимально вивчити нюанси ведення бізнесу клієнтом (його кожнодневні проблеми і стратегічні задачі). Добре орієнтуватись в сфері його діяльності
Усвідомлення циклу свого професійного росту, та закономірностей професійного росту своїх колег та партнерів
Робота із запереченнями клієнта
Звичайно немає меж в самовдосконаленні, але мушу визнати, що результат роботи отриманий на даному тренінгу є дуже важливим для мене та моїх партнерів.
В моєму відділі відчутно покращився рівень розуміння один одного, і це вже дає позитивні результати.
Відчутні зміни відбулися в організації роботи та використання робочого часу. Продуктивність праці значно виросла.
Переконаний, що і надалі результат роботи на тренінгу буде проявляти себе.

Юрій Оксенюк

Власник ТМ

Тренер з великої букви! Людина, яка не продає себе, а допомагає Вам стати кращими!
В умовах жорсткої конкуренції потрібно швидко йти лише для того щоб залишитися на місці.
Потрібно завжди боротися за своє місце на ринку, навіть якщо ти там один.
Це все ми зрозуміли після роботи з Володимиром!
Від тренера очікували навчання продавців технікам продаж, роботи з різними типами клієнтів в різних ситуаціях і взагалі – структурування процесу продаж, а отримали набагато більше – формування команди професіоналів, які чітко оволоділи всіма навиками роботи з клієнтами, та отримали мотивацію командної боротьби за кожного клієнта на ринку дитячих товарів.
Зустріч проходила в два етапи:
1-ший етап 3 дні:
1-ий день – теоретична частина, що дала глибокі знання та розуміння своєї роботи.
2-й день практична частина – відпрацювання отриманих знань на практиці в умовах реального часу з подальшим обговоренням всього що вдалося та над чим треба попрацювати.
3-й день тренінгу відбувся через два тижні – Володимир приїхав до нас, щоб перевірити як ми використовуємо отриманий досвід, наскільки ми стали кращими та надання додаткових порад для ефективності!
Другий етап нас запросили у Львів – вирватися з комфортного для нас середовища та порівняти як це роблять інші. Це дало неочікуваний досвід, погляд зі сторони, на діяльність інших, побачити всі + та – в своїй діяльності та відчути себе професіоналом!
Це дійсно укріпило командний дух, самовпевненість, професіоналізм!
Про Володимира продавці згадують кожного тижня, при кожній складній Успішній продажі!
За час роботи стали більше ніж просто консультант і компанія!
Завжди будем раді новій зустрічі!