Шукаєте ефективну програму розвитку? Оберіть навчання з можливістю практичного застосування Ця подія актуальна для:

Директора магазину

Керуючого мережею магазинів

Старших продавців салону

Програма події

09:00 - 18:00

Бізнес процеси роздрібного магазину

  • Управління магазинами різного формату: Маркетинг, Організаційна структура, Завдання працівників
  • Критерії оцінки ефективності роботи магазину-салону
  • Ключові бізнес процеси магазину
  • Цілі директора салону
  • Сезонні фактори, які допомогають розвиватися салону

По закінченню події Ви будете знати:

  • Як правильно оцінювати ефективність роботи керуючого салоном
  • Які бізнес процеси необхідно вдосконалювати і яким способом
  • На чому потрібно концентруватись при управлінні саме Вашим форматом магазину-салону

09:00 - 18:00

Взаємодія між відділами в компанії

  • Деталізація цілей від власника директору магазину
  • Як сформулювати ефективну асортименту матрицю
  • Категорійний менеджмент у роздрібному магазині
  • Фінансовий менеджмент магазину-салону
  • HR процеси в магазині

По закінченню події Ви будете знати:

  • Як правильно ставити задачі для суміжніх відділів
  • Як сформувати фінансовий бюджет магазину
  • Як правильно сформувати і управляти асортиментом магазину

09:00 - 19:00

Модель управління продажами в роздрібному магазині

  • Управління візуальним мерчендайзингом салону (приклади ефективного управління)
  • Приклади управління середнім чеком
  • Вдосконалення каналів торгових комунікацій з клієнтами (розробка нових)
  • Управління персональними продажами консультантів
  • Забезпечення повторних покупок в магазині

По закінченню події Ви будете знати:

  • Як збільшити кількість візитів в магазин
  • Як збільшити середній чек покупки
  • Як збільшити частоту покупок

09:00 - 18:00

Створення клієнторієнтованого сервісу в салоні

  • Програма роботи з внутрішнім клієнтом
  • Зони відповідальності в магазині та правильне делегування задач
  • Управління компетентністю працівників
  • Стандарти обслуговування (які задачі вони вирішують насправді і якими вони повинні бути)
  • Проведення внутрішніх тренінгів для працівників: методички, техніки для відпрацювання навиків продажу

По закінченню події Ви будете знати:

  • Як сформувати природнє відчуття у клієнта, що про його потреби турбуються
  • Як правильно делегувати задачі так, щоб вони виконувались вчасно і правильно
  • Як написати а найголовніше навчити користуватись всіх працівників стандартами обслуговування

09:00 - 18:00

Мотивація та програми розвитку працівників

  • Відмінність між мотивацією та стимулюванням для працівників в салоні
  • Як сформувати систему мотивації працівників салону
  • Формування критерії розвитку для кожного працівника в салоні
  • Циклічне навчання в салоні: компанія-асортимент-ринок-сервіс-моделі продаж-клієнт
  • Комплексна програма роботи з працівником в компанії (пошук-відбір-адаптаці-розвиток-переміщення)

По закінченню події Ви будете знати:

  • Як працюють HR процеси в магазині салоні
  • Як сформувати ефективну мотивацію в команді працівників салону
  • Які програми розвитку обирати на кожному етапі розвитку салону
  • Як обгрунтувати перед власником салону саме Вашу модель розвитку продаж у салоні

Про автора програми

Володимир Горак

Моя спеціалізація – пошук рішень, які найповніше розкривають цінність компанії для своїх клієнтів.
З 2007 року компанією успішно реалізовано близько 200 бізнес-проектів, суттєва частина з цих проектів знаходиться в постійній оптимізаціі
Зароблено для клієнтів, в результаті впроваджених консалтингових проектів, більше $ 1000 000
У тренінгах компанії прийняли участь 8500 працівників.

Вартість події

14700 грн

До результату

  • 10 консультацій у Skype
  • Покроковий план роботи для керуючого магазином на 3 місяці
  • Чіткі рекомендації щодо організації роботи магазину
  • Аудит якості обслуговування клієнтів у магазині замовника
  • Досягнення планових фінансових показників в роботі магазину
Забронювати

Залишилися питання по програмі?

Пропоную узгодити деталі по телефону!

Мар'яна Мельник

Директор мережі салонів "Оксана Муха"

Якщо Ви хочете отримати результат, та вивести свою компанію і команду, яка працює з вами в лідеру то Вам сюди!!! Але відразу хочу Вас попередити, що поблажок не буде. З Вас тут вижмуть усі соки, поки ви не зробите усе правильно! Коли Ви почнете оглядатися назад і аналізувати все, що ви робили до того, як звернулися в "Trainings & Conculting" ви зрозумієте скільки ви упустили і Вам буде шкода, що втратили стільки часу в пусту.
Я звернулася до Володимира Горака, щоб відшліфувати себе, як керівника власної мережі компанії "OKSANA MUKHA" і хочу висловити йому особливу подяку!!! Володимир молодець!!! Він чітко склав програму під мої потреби, та навіть більше не опустивши жодної деталі від відкриття нового салону до моменту коли він стане рентабельним. Ми з ним розбирали програму де розписали кожен крок по усіх етапах де Володимир пояснював та аргументував для чого те чи інше і що з цього ми отримаємо. І це не просто теорія до якої ми звикли і можемо почитати у книжках, журналах чи інтернеті. Це практика. Усі задачі потрібно виконувати практично. Після навчання потрібно було захистити свій проект. І тут почалося саме цікаве. У мене не було спокійного життя поки я все не захистила. Таблички, формули, розрахунки. У все це потрібно було вникати розбиратись. І поки я не зробила усе до кінця мені доводилося доробляти і доробляти.
Я дуже дякую Володі за його в першу чергу професіоналізм, терпіння, наполегливість. За те, що він чітко розуміє до якого результату він веде свого клієнта! Я бажаю Вам процвітання, успіхів багато клієнтів та достойної оцінки тих в кого Ви вкладаєте увесь свій потенціал, час та свою душу!!! ВИ КРАЩІ!!! МОЛОДЦІ!!!

Галина Лютікова

Директор ТМ

Очікування від тренера виправдались, але тепер дуже багато ще за нами. Я побачила в менеджерах бажання «рости», міняти свої навики в роботі – кому легше, кому важче.
Я сама організувалась і більше вникла в роботу. Вирішили питання з дебіторською заборгованістю на 90%.
- стали вимогливішими до існуючих постачальників-, менеджери отримали навики в роботі по телефону і роботі з дебіторкою, почали застосовувати на практиці скрипти переговорів, я почала проводити збори, складати звіти і плани, вникати в роботу працівників,
Кількість клієнтів збільшилась прибуток зріс у вересні – внаслідок початку сезону.

Володимир Демідон

Комерційний директор, власник ТМ

Сподобалася співпраця з Володимиром. Що я отримав в результаті проекту:
Результати проекту:
-Описані основні бізнес-процеси магазину.
-Визначені зони відповідальності працівників.
-Описаний механізм передачі інформації в компанії
-Визначений реальний план продаж
-Сформовані плани продаж по відділу плитки та відділу ламінату
-Поставлені завдання по збільшенню середнього чеку
-Систематично проводяться управлінські наради
-Визначена схема дієвої реклами
-Визначені рекламні канали, які приводять нових клієнтів
-Відсортовані і відкинуті рекламні канали, які не дають результату
-Визначений необхідний місячний рекламний бюджет
-Зростає середній чек по супутніх групах товару
-Здійснено часткове перепланування магазину
-Переміщені та виклеєні нові взірці
-Визначені ліквідні групи товару в магазину.
-Проранжовані групи товару в порядку їх дохідності
-Розроблені рекомендації щодо мінімального товарного запасу (наявності) в магазині
-Проведений тренінг по продажах для працівників магазину
-Систематично на протязі 3 місяців щотижня проводяться збори на яких розглядають основні проблеми та варіанти рішень в продажах
-Розроблена та адаптована система бюджетування підприємства
-Стали більш системними розрахунки з постачальниками
-Зрозуміло на що і куди витрачаються кошти

Юрій Оксенюк

Власник ТМ

Тренер з великої букви! Людина, яка не продає себе, а допомагає Вам стати кращими!
В умовах жорсткої конкуренції потрібно швидко йти лише для того щоб залишитися на місці.
Потрібно завжди боротися за своє місце на ринку, навіть якщо ти там один.
Це все ми зрозуміли після роботи з Володимиром!
Від тренера очікували навчання продавців технікам продаж, роботи з різними типами клієнтів в різних ситуаціях і взагалі – структурування процесу продаж, а отримали набагато більше – формування команди професіоналів, які чітко оволоділи всіма навиками роботи з клієнтами, та отримали мотивацію командної боротьби за кожного клієнта на ринку дитячих товарів.
Зустріч проходила в два етапи:
1-ший етап 3 дні:
1-ий день – теоретична частина, що дала глибокі знання та розуміння своєї роботи.
2-й день практична частина – відпрацювання отриманих знань на практиці в умовах реального часу з подальшим обговоренням всього що вдалося та над чим треба попрацювати.
3-й день тренінгу відбувся через два тижні – Володимир приїхав до нас, щоб перевірити як ми використовуємо отриманий досвід, наскільки ми стали кращими та надання додаткових порад для ефективності!
Другий етап нас запросили у Львів – вирватися з комфортного для нас середовища та порівняти як це роблять інші. Це дало неочікуваний досвід, погляд зі сторони, на діяльність інших, побачити всі + та – в своїй діяльності та відчути себе професіоналом!
Це дійсно укріпило командний дух, самовпевненість, професіоналізм!
Про Володимира продавці згадують кожного тижня, при кожній складній Успішній продажі!
За час роботи стали більше ніж просто консультант і компанія!
Завжди будем раді новій зустрічі!