Шукаєте ефективну програму розвитку? Оберіть навчання з можливістю практичного застосування Ця подія актуальна для:

Для комерційного директора

Створити прогнозовану систему продаж

Для менеджерів з продажу

Вдосконалити власні навики

Для керівника відділу продажу

Розробити системні процеси для управління відділом

Програма події

09:15 - 18:40

Оцінка якості бізнес процесу продажу

Сформуємо основу для якісної "лійки продажу". Виявимо на якому етапі втрачаємо клієнта

  • Збільшуємо кількість нових замовників на 20-50%
  • Сформулювати мотиви, які стимулюють клієнтів приймати рішення про співпрацю;
  • Провести сегментацію клієнтів за функціональним показником. Виявити неочевидні потреби по яких потрібно зробити допродажу;
  • Проаналізувати програму по обслуговуванню діючих клієнтів;
  • Вдосконалення каналів та методів пошуку нових клієнтів;
  • Протестувати канали комунікацій з новими клієнтами
  • Оцінити методи взаємодії менеджера з продажу з новими та існуючими клієнтами;

По закінченню події Ви будете знати:

  • Повинна працювати у вас щоденна організація роботи менеджерів з продажу;
  • Сформувати у менеджерів навик розвитку клієнтів;

09:15 - 18:40

Вдосконалюємо навики комунікацій з клієнтами

Розробляємо покроковий алгоритм ефективних торгових переговорів

  • Готуємо менеджера до продажі на першій зустрічі;
  • Розбираємо заперечення та аргументи по комерційній пропозиції;
  • Робимо комерційну пропозицію ідеальним рішенням для замовника;
  • Діагностуємо справжні причини відмови від співпраці;
  • Розвиваємо навик переходу від спілкування про рішення до виконання рішення;

По закінченню події Ви будете знати:

  • Що потрібно зміинити, щоб створити чітку систему виконання замовлень;
  • Якою буде правильна послідовність роботи з клієнтами;

09:15 - 18:40

Систематизація щоденної роботи менеджера з продажу

Формування точок контролю роботи менеджера

  • Впровадження принципу пріоритетів в роботі;
  • Реалізуємо щоденну практику 30/30/40% в роботі з клієнтами;
  • Впроваджуємо якісну матеріальну і нематеріальну мотивацію в команді;
  • Адаптовуємо відділи в компанії до потреб замовників;
  • Визначаємо нові слабкі місця в компанії, які потрібно підсилити;

По закінченню події Ви будете знати:

  • Організувати щоденну роботу відділу продажу;
  • Ставити та виконувати плани продажу;
  • Розвивати територію продаж;

Про автора програми

Володимир Горак

Моя спеціалізація – пошук рішень, які найповніше розкривають цінність компанії для своїх клієнтів.
З 2007 року компанією успішно реалізовано близько 200 бізнес-проектів, суттєва частина з цих проектів знаходиться в постійній оптимізаціі
Зароблено для клієнтів, в результаті впроваджених консалтингових проектів, більше $ 1000 000
У тренінгах компанії прийняли участь 8500 працівників.

Вартість події

від 10 000 грн

Проект до результату

  • Ефективну модель роботи з новими замовниками;
  • Маркетингову модель пошуку нових замовників;
  • Індивідуальне рішення по розвитку бази клієнтів
  • Аудит бізнез процесів у відділі продажу
  • Вдосконалення комерційної пропозиції з якою працюють менеджери
  • Коригування щоденної роботи менеджерів з продажу
Забронювати

350 грн

Разова консультація

  • Оцінка якості роботи менеджерів з новим клієнтом;
  • Повна діагностика процесу пошуку та розвитку замовника і рекомендації по змінах;
  • Створення реального плану для менеджерів та чітких задач по його досягненню
Забронювати

Залишилися питання по програмі?

Пропоную узгодити деталі по телефону!

Сергій Топольський

Комерційний директор, власник ТМ

Володимир Горак детально проаналізувавши аспекти діяльності компанії, розробив план своєї роботи та відповідально приступив до роботи в нашій компанії.
Також Володимиру вдалося підібрати найкваліфікованіших працівників, які приступили до роботи в нашій компанії, не менш відповідально та з професійним підходом.
Володимир зумів знайти правильний підхід як до керівництва компанії, так і до кожного працівника зокрема, при потребі допомагаючи у вирішенні питань, які прямо не стосувались заявлених в консалтинговому проекті цілей та завдань.
Всі дії Володимир спрямував на покращення ефективності роботи, зростання прибутків нашої компанії та і загалом порекомендував шляхи комфортної роботи колективу.

Галина Лютікова

Директор ТМ

Очікування від тренера виправдались, але тепер дуже багато ще за нами. Я побачила в менеджерах бажання «рости», міняти свої навики в роботі – кому легше, кому важче.
Я сама організувалась і більше вникла в роботу. Вирішили питання з дебіторською заборгованістю на 90%.
- стали вимогливішими до існуючих постачальників-, менеджери отримали навики в роботі по телефону і роботі з дебіторкою, почали застосовувати на практиці скрипти переговорів, я почала проводити збори, складати звіти і плани, вникати в роботу працівників,
Кількість клієнтів збільшилась прибуток зріс у вересні – внаслідок початку сезону.

Всеволод Яловий

Комерційний директор ТМ

Дякую Володимиру Гораку за співпрацю. Чітко виконані поставлені задачі: оптимізована схема роботи відділу продажу та маркетингу.
З'явилась чіткість і ясність в роботі персоналу по поставленим завданням. Створені основні документи роботи відділу продаж, напрацьовані дієві скрипти роботи з потенційними і реальними клієнтами.
Рекомендую співпрацювати Володимиром Гораком