Шукаєте ефективну програму розвитку? Оберіть навчання з можливістю практичного застосування Ця подія актуальна для:

Для менеджерів торгового залу

Як змінити атмосферу продаж

Для продавців салону

Змінити свій статус в магазині на експертний

Для старших продавців салону

Збільшити кількість щасливих покупців

Програма події

09:00 - 19:00

Корпоративний тренінг для продавців салону

Про продажі, техніки, навики і ще трішки про радість від того, чим займаємося

  • Клієнти, їх мотиви, настрої та очікування;
  • Навчимось працювати як експерти, які завжди прогнозують успішний результат
  • Ключові критерії оцінки роботи продавця;
  • Як досягнути високої клієнторієнтованості саме у Вашому салоні;
  • Матриця торгового залу. Які можливості магазину ми не використовуємо;
  • Розвинемо навик бачити торговий зал очима клієнта;
  • 4 типи клієнтів. Поведінка- очікування-оптимальний сценарій розмови.
  • Навчимось 3 ефективним сценаріям поведінки з клієнтами. Думаю, Ви здогадувались що він не один
  • Прийоми- «криголами». Як будувати довіру з різними типами клієнтів;
  • Розвинемо ті торгові здібності, які характерні особисто Вам (жодних маніпуляцій)
  • Вербальна та невербальна комунікація. Приклади вдалого застосування у торговому залі;
  • Відеозйомка Вашої продажі допоможе побачити про що дійсно Ви розповідаєте покупцю;
  • Навики формування потреби. Навчимось чути критерії прийняття рішення;
  • Покажу на практиці, як зауважити дійсний а не оголошений критерій прийняття рішення покупцем
  • Навик презентації. Розвинемо навик розповідати те, що покупець НЕ ЗНАЄ;
  • Техніки презентацій: демонстрація вигод, приклади застосування. Логічна та емоційна аргументація;
  • Навчимося легко підводити покупця до рішення;
  • Навики збільшення середнього чеку покупки. Up-selling, down-selling,cross-selling
  • Безболісне для покупця збільшення суми покупки. Розширимо Вашу зону фінансового комфорту;
  • Причини заперечень клієнта та методи їх профілактики;
  • Відпрацюємо типові заперечення і навчимося перетворювати їх у якісну аргументацію;
  • Навчимося стимулювати повторні візити клієнтів;
  • Сформуємо для Вас перших 100 лояльних клієнтів, які будуть шукати вас в торговому залі серед інших продавців;

По закінченню події Ви будете знати:

  • Як здійснюється професійна персональна продажа
  • Як фахово продати найкраще рішення для покупця;
  • Як правильно працювати з мотивами покупців;
  • Як правильно будувати лояльнісь у клієнта;
  • Якими інструментами продавець створює додаткову цінність товару і покупки у салоні;

Про автора програми

Володимир Горак

Моя спеціалізація – пошук рішень, які найповніше розкривають цінність компанії для своїх клієнтів.
З 2007 року компанією успішно реалізовано близько 200 бізнес-проектів, суттєва частина з цих проектів знаходиться в постійній оптимізаціі
Зароблено для клієнтів, в результаті впроваджених консалтингових проектів, більше $ 1000 000
У тренінгах компанії прийняли участь 8500 працівників.

Вартість події

2200 грн

Корпоративна програма формування навику

  • Можливість розбити тренінг на короткі 4 годинні модулі
  • Гарантія на засвоєння погоджених навиків
  • Роздатковий матеріал
  • Конференц витрати на проведення навчання
  • Дотренінгова атестація працівника
  • Персональний сертифікат
  • 2 місячний післятренінговий супровід
  • Післятренінгова атестація
  • Індивідуальний коучінг в роботі
Забронювати

Залишилися питання по програмі?

Пропоную узгодити деталі по телефону!

Мар'яна Мельник

Директор мережі салонів "Оксана Муха"

Якщо Ви хочете отримати результат, та вивести свою компанію і команду, яка працює з вами в лідеру то Вам сюди!!! Але відразу хочу Вас попередити, що поблажок не буде. З Вас тут вижмуть усі соки, поки ви не зробите усе правильно! Коли Ви почнете оглядатися назад і аналізувати все, що ви робили до того, як звернулися в "Trainings & Conculting" ви зрозумієте скільки ви упустили і Вам буде шкода, що втратили стільки часу в пусту.
Я звернулася до Володимира Горака, щоб відшліфувати себе, як керівника власної мережі компанії "OKSANA MUKHA" і хочу висловити йому особливу подяку!!! Володимир молодець!!! Він чітко склав програму під мої потреби, та навіть більше не опустивши жодної деталі від відкриття нового салону до моменту коли він стане рентабельним. Ми з ним розбирали програму де розписали кожен крок по усіх етапах де Володимир пояснював та аргументував для чого те чи інше і що з цього ми отримаємо. І це не просто теорія до якої ми звикли і можемо почитати у книжках, журналах чи інтернеті. Це практика. Усі задачі потрібно виконувати практично. Після навчання потрібно було захистити свій проект. І тут почалося саме цікаве. У мене не було спокійного життя поки я все не захистила. Таблички, формули, розрахунки. У все це потрібно було вникати розбиратись. І поки я не зробила усе до кінця мені доводилося доробляти і доробляти.
Я дуже дякую Володі за його в першу чергу професіоналізм, терпіння, наполегливість. За те, що він чітко розуміє до якого результату він веде свого клієнта! Я бажаю Вам процвітання, успіхів багато клієнтів та достойної оцінки тих в кого Ви вкладаєте увесь свій потенціал, час та свою душу!!! ВИ КРАЩІ!!! МОЛОДЦІ!!!

Володимир Демідон

Комерційний директор, власник ТМ

Сподобалася співпраця з Володимиром. Що я отримав в результаті проекту:
Результати проекту:
-Описані основні бізнес-процеси магазину.
-Визначені зони відповідальності працівників.
-Описаний механізм передачі інформації в компанії
-Визначений реальний план продаж
-Сформовані плани продаж по відділу плитки та відділу ламінату
-Поставлені завдання по збільшенню середнього чеку
-Систематично проводяться управлінські наради
-Визначена схема дієвої реклами
-Визначені рекламні канали, які приводять нових клієнтів
-Відсортовані і відкинуті рекламні канали, які не дають результату
-Визначений необхідний місячний рекламний бюджет
-Зростає середній чек по супутніх групах товару
-Здійснено часткове перепланування магазину
-Переміщені та виклеєні нові взірці
-Визначені ліквідні групи товару в магазину.
-Проранжовані групи товару в порядку їх дохідності
-Розроблені рекомендації щодо мінімального товарного запасу (наявності) в магазині
-Проведений тренінг по продажах для працівників магазину
-Систематично на протязі 3 місяців щотижня проводяться збори на яких розглядають основні проблеми та варіанти рішень в продажах
-Розроблена та адаптована система бюджетування підприємства
-Стали більш системними розрахунки з постачальниками
-Зрозуміло на що і куди витрачаються кошти

Всеволод Яловий

Комерційний директор ТМ

Дякую Володимиру Гораку за співпрацю. Чітко виконані поставлені задачі: оптимізована схема роботи відділу продажу та маркетингу.
З'явилась чіткість і ясність в роботі персоналу по поставленим завданням. Створені основні документи роботи відділу продаж, напрацьовані дієві скрипти роботи з потенційними і реальними клієнтами.
Рекомендую співпрацювати Володимиром Гораком

Андрій Шепінко

Директор

Усім колективом висловлюємо подяку Гораку Володимиру за його вклад в розвиток нашої компанії.
Дякуючи його управлінським рішенням ми зуміли вивести "Приватну Біржу Праці" на новий рівень розвитку.
Як бонус отримали надійного партнера і друга з яким впевнено рухаємося до поставлених цілей.

Война Олег

HR-менеджер ТзОВ «Електроконтакт Україна»

Протягом близько півріччя п. Володимир проводив коучингові зустрічі із колективом відділу персоналу Товариства з обмеженою відповідальністю „Електроконтакт Україна“. Основними темами, які опрацьовувалися менеджерами з персоналу разом із п. Володимиром були:
1. Методична підтримка у створенні повноцінного відділу HR;
2. Забезпечення регламентованого та професійного процесу підбору персоналу;
3. Розробка заходів впливу на мотиваційний клімат працівників та їх стимулювання;
4. Покращення процесу навчання персоналу на підприємстві.
Усі питання були розкриті тренером та була запропонована маса додаткової літератури, де можна знайти потрібні відповіді. Багато усього було одразу реалізовано, частина питань чекає на свою реалізацію. Під час обговорення (іноді бурного та емоційного) було знайдено відповіді на актуальні питання, а також народжувалися креативні та важливі для стратегії компанії ідеї.
Було напрацьовано досить багато алгоритмів процесів, і крім цього, створено велику кількість бланків та формулярів.
Тренером проводилися майстер класи по проведенню інтерв’ю (співбесід) та навчань.
Загалом такі зустрічі допомогли працівникам відділу більш згуртуватися і окреслити спільні стратегічні цілі. Часто розумні поради п. Володимира дозволили зрозуміти ті істини, які в рутинній роботі було важко побачити.
Усі зустрічі проводилися вчасно та організовано. Тренер слідкував за рівнем сприйняття та забезпеченні цікавості обговорень.
Хочеться і надалі співпрацювати (тому час від часу у телефонному режимі отримую поради та консультації) з п. Володимиром та побажати йому успіху у його починаннях та багато задоволених партнерів та клієнтів.

Юрій Оксенюк

Власник ТМ

Тренер з великої букви! Людина, яка не продає себе, а допомагає Вам стати кращими!
В умовах жорсткої конкуренції потрібно швидко йти лише для того щоб залишитися на місці.
Потрібно завжди боротися за своє місце на ринку, навіть якщо ти там один.
Це все ми зрозуміли після роботи з Володимиром!
Від тренера очікували навчання продавців технікам продаж, роботи з різними типами клієнтів в різних ситуаціях і взагалі – структурування процесу продаж, а отримали набагато більше – формування команди професіоналів, які чітко оволоділи всіма навиками роботи з клієнтами, та отримали мотивацію командної боротьби за кожного клієнта на ринку дитячих товарів.
Зустріч проходила в два етапи:
1-ший етап 3 дні:
1-ий день – теоретична частина, що дала глибокі знання та розуміння своєї роботи.
2-й день практична частина – відпрацювання отриманих знань на практиці в умовах реального часу з подальшим обговоренням всього що вдалося та над чим треба попрацювати.
3-й день тренінгу відбувся через два тижні – Володимир приїхав до нас, щоб перевірити як ми використовуємо отриманий досвід, наскільки ми стали кращими та надання додаткових порад для ефективності!
Другий етап нас запросили у Львів – вирватися з комфортного для нас середовища та порівняти як це роблять інші. Це дало неочікуваний досвід, погляд зі сторони, на діяльність інших, побачити всі + та – в своїй діяльності та відчути себе професіоналом!
Це дійсно укріпило командний дух, самовпевненість, професіоналізм!
Про Володимира продавці згадують кожного тижня, при кожній складній Успішній продажі!
За час роботи стали більше ніж просто консультант і компанія!
Завжди будем раді новій зустрічі!