Якщо для декого нетворкінг – нове модне слово, то для інших це інструмент продаж. Як  працює нетворкінг в практичному приміненні? Давайте розберемося з цим. 

Нетворкінг: дослівно,  робота по створенню ділових контактів. Витрата часу на такі розмови є обґрунтованою при виконанні 3 основних правил нетворкінгу:

Нетворкінг. Правило перше – «Знайдіть чим Ви можете бути корисним співрозмовнику, або його друзям». Це можуть бути Ваші зв’язки з потрібними співрозмовнику людьми, досвід у вирішенні проблем, підказка у складній ситуації.

Щоб це правило спрацювало навчіться слухати і чути співрозмовника, цікаво розповідати історії свого досвіду і задавати доречні запитання.

Як це не смішно звучить, найкраще демонструє нетворкінг ситуація, коли дві сусідки зібрались попліткувати про життя. Повертаючись додому вони знають про найкращі дисконти в районі, найнижчі ціни на товари, у кого потрібно замовити меблі, і до якого репетитора варто віддати дитину щоб вона пройшла іспит у ВУЗ

Нетворкінг. Правило друге – «Коротко про себе любимого (му)»  Розкажіть що Ви можете і чим займаєтесь. А також чого Ви хочете. Помірковане співвідношення 3/1.  Думаю тут проблем не повинно виникати. Але не забудьте обмінятись телефонами і візитками.

Презентація набагато краще працює тоді, коли Ви залишите якийсь подарунок від себе. Мій знайомий композитор-оранжувальник завжди для цього має в кейсі декілька дисків відомих (а частіше невідомих) співаків з якими він працював.

На моїх візитках розміщений подарунок-тест на звороті - кожний другий просить розшифрувати результати тесту, а це вже цільовий діалог.

Нетворкінг. Правило третє – «Підтримуйте і розвивайте стосунки» А от цьому правилу слідує мало людей. Вітати з днем народження, розставляти пріоритети зустрічей, турбувати своїх знайомих на прохання, виконувати свої зобов’язання без прямої фінансової винагороди.

Комусь це робити складно, тоді два попередні правила просто втрачають глузд. Ми всі достатньо психологи, щоб відчути корисливе ставлення до себе і зазвичай відповідаємо взаємністю.

Щоб не забувати важливі події і задачі використовуйте онлайн календарі, або органайзери. Я вже досить давно використовую Rainlendar.Lite.

Вцілому, нетворкінг – є інструментом персональних продаж. Відмінно працює в арсеналі інших інструментів активних продаж менеджера зі збуту, як на ринку В2В так і В2С. Поради, які Ви дізналися є простими і дієвими, чудово працюють на практиці.

Обмежень і протипоказань немає. Доповніть статтю своїми коментарями.

Поділися з друзями:

>