49 Результативних Принципів Персональних Продаж

Створюйте систему продаж і розвивайте та аналізуйте ефективні рішення
Збільшіть кількість “холодних” дзвінків. Заберіть стільці з офісу, телефонуйте клієнту стоячи
Ігноруйте відмову свого клієнта від співпраці, змінюйте тактику
Озвучуйте свою пропозицію лише в «зоні влади». Знайдіть і продавайте людині яка приймає рішення
Зробіть продаж комплексу послуг (товарів) до “визначної” дати
Використовуйте для продаж соціальні мережі. Вникайте в ідеї SMM-маркетингу (Google вам в допомогу)
Запропонуйте особливий бонус клієнтам які “вагаються”
Продавайте яскраво. Використовуйте приклади, ефекти, метафори, дайте відчути вигоду
Запропонуйте персональний супровід
Завчасно повідомляйте клієнтів про “особливі” цінові пропозиції
Завчасно повідомляйте ключових клієнтів про підвищення цін
Присаджуйте клієнта на відкат
Забудьте про правила участі в тендері, домовляйтесь з головуючим тендерної комісії
Надавайте клієнту розумне відтермінування
Продавайте лише по передоплаті
Перестаньте роздавати знижки, продавайте знижки
Збільшіть кількість зустрічей завершених підписаним договором
Розвивайте в собі ставлення до нових клієнтів як до потенційно ключових
Продавайте лише чітко зрозумівши очікування клієнта
Просіть рекомендувати Ваші послуги
Систематично ведіть розсилку пропозицій потенційним клієнтам
Розраховуйте клієнту економію (вигоду) на папері
Створюйте власний сайт «заточений» на продажу Ваших товарів (послуг)
Напишіть і протестуйте ефективну комерційну пропозицію для потенційних замовників.
Вдосконалюйтесь в онлайн і офлайн копірайтину (відмінність суттєва)
Проводьте безкоштовну діагностику, оцінку, аналіз стану справ в бізнесі потенційного замовника. Почитайте про двокрокові продажі
Організуйте для потенційних клієнтів безкоштовний семінар по підвищенню їхніх продаж
Проведіть СМС-розсилку
Відмовтесь від безтолкової паперової звітності
Як можна швидше надсилайте комерційну пропозицію
Ваші знайомі і нові друзі повинні знати чим Ви займаєтесь і що продаєте
Спілкуйтесь в соціальних мережах. (заповніть свій профіль спеціальною інформацією)
Відвідуйте і продавайте на спеціалізованих конференціях
Аналізуйте причини своїх успішних продаж
Не потрапляйте в залежність від методів, які були успішні в минулому
Давайте можливість клієнтам розраховуватись готівкою
Постійно тримайте укомплектованим комплект «Визнання бренду» (окремий файл з позитивними відгуками клієнтів)
Активно шукайте нові ніші продаж вигод Вашого товару
Регулярно відвідуйте семінари і тренінги
Виявляйте (формуйте) додаткові потреби в існуючих клієнтів і в сусідніх нішах
Розвивайте власну дилерську мережу серед менеджерів клієнтів
Знаходьте “дійсну” причину відмови від співпраці
Будьте чесними з клієнтами
Пропонуйте рішення існуючих і нових проблем клієнтів, а не товари (послуги)
Систематично супроводжуйте клієнтів, яким Ви надавали послуги раніше
Вникайте в тенденціях ринку, цифри, нюанси роботи, давайте експертну оцінку вибору клієнта
Будьте готовим провести презентацію своїх товарів і послуг в будь-якому місці
Працюйте спочатку з найбагатшими і найбільшими клієнтами
Диференціюйте пропозицію для різних груп клієнтів

Поділися з друзями:

>