Володимир Горак

Директор, засновник компанії
"Тренінги і консалтинг"

200

Успішно реалізованих комерційних проектів для найбільших компаній у Західній Україні

$1000.000

Зароблено для наших партнерів за весь час співпраці

8500

Менеджерів з продажу пройшли навчання з продажу за авторськими програмами

780 годин

Бізнес-коучінгу для власників бізнесу

200%

Рекорд зростання обороту у клієнта за 6 місяців

Компанія «Тренінги і Консалтинг» працює на ринку консалтингових та тренінгових послуг з 2007 року. Цінність, яку ми приносимо замовникам можна описати 3 тезами:

Баланс ресурсів

Баланс управління

Баланс об’єму бізнесу

Баланс ресурсів дозволяє послідовно розвивати продажі, оптимізувати фінанси та бюджети відділів, будувати маркетинг компанії, залучати фахових працівників і реалізовувати програми навчання та мотивації.

Баланс управління дозволяє обрати оптимальну бізнес модель, адаптувати організаційну структуру компанії, впроваджувати зміни і при цьому підсилювати власні конкурентні переваги, уникнути бюрократії в бізнесі і швидко реагувати на ситуацію на ринку.

Баланс об’єму дозволяє визначити такий об’єм затрат та проданої компанією продукції (послуг), при якому компанія є прибутковою, здатна створювати нові продукти, будувати якісний сервіс для клієнтів.

Ми реалізовуємо консалтингові та тренінгові проекти як у Львові, області так і у інших містах: Луцьк, Рівне, Ужгород, Одеса, Тернопіль

Почати співпрацю з нами легко – залиште повідомлення щоб ми могли спланувати зустріч. Ми не пропонуємо «пакетні продукти» через те, що схожі проблеми у кожного замовника варто вирішувати різними методами. В ході розмови знайдемо ті методи, які для вас будуть оптимальним рішенням.

Напрямки в яких ми працюємо

Тренінги

Бізнес-тренінг - це форма навчання, орієнтована на формування практичних навиків в роботі. Фінасовий результат після тренінгу оцінюється наперед заданими бізнес показниками. Кожна з програм тренінгу адаптовується змістом та об"ємом під потребу замовника.

Консалтинг

Консалтинг - це професійні рішення у бізнесі замовника. Консалтинг ефективний завдяки економії часу замовника, комплексному підході до бізнес проблеми, пропозиції рішення з врахуванням взаємодії всіх підрозділів в компанії.

Наші клієнти

Юлія Лиско

Керуючий салоном "Плиточка"

Володимир Горак проводив тренінг із майстерності продажів у мережі магазинів "Плиточка" і ми хочемо поділитись досвідом!
Тренінг дуже цікавий, структурований та грамотно проведений. Була і теорія, і достатньо практики.
Навчання пройшло на одному подиху, матеріал подано легко та невимушено, що дозволяє швидко його сприймати та запам'ятати.
Сподобався індивідуальний підхід тренера до кожного та досконале володіння предметом навчання.
Всі отримали масу корисної інформації та позитивних емоцій.
Продавці-консультанти спробували себе у різних робочих ситуаціях, була можливість поспостерігати один за одним, відпрацювати нові навики та колективно розібрати помилки.
Були освоєні нові підходи розуміння потреб покупця та комунікації із ним.
В ефективності засвоєного на тренінгу ми відразу переконалися на практиці, все просто, все працює.
Дякуємо Володимиру за позиивний заряд, мотивацію, бажання розвиватись та досягати успіху!

Мар'яна Мельник

Директор мережі салонів "Оксана Муха"

Якщо Ви хочете отримати результат, та вивести свою компанію і команду, яка працює з вами в лідеру то Вам сюди!!! Але відразу хочу Вас попередити, що поблажок не буде. З Вас тут вижмуть усі соки, поки ви не зробите усе правильно! Коли Ви почнете оглядатися назад і аналізувати все, що ви робили до того, як звернулися в "Trainings & Conculting" ви зрозумієте скільки ви упустили і Вам буде шкода, що втратили стільки часу в пусту.
Я звернулася до Володимира Горака, щоб відшліфувати себе, як керівника власної мережі компанії "OKSANA MUKHA" і хочу висловити йому особливу подяку!!! Володимир молодець!!! Він чітко склав програму під мої потреби, та навіть більше не опустивши жодної деталі від відкриття нового салону до моменту коли він стане рентабельним. Ми з ним розбирали програму де розписали кожен крок по усіх етапах де Володимир пояснював та аргументував для чого те чи інше і що з цього ми отримаємо. І це не просто теорія до якої ми звикли і можемо почитати у книжках, журналах чи інтернеті. Це практика. Усі задачі потрібно виконувати практично. Після навчання потрібно було захистити свій проект. І тут почалося саме цікаве. У мене не було спокійного життя поки я все не захистила. Таблички, формули, розрахунки. У все це потрібно було вникати розбиратись. І поки я не зробила усе до кінця мені доводилося доробляти і доробляти.
Я дуже дякую Володі за його в першу чергу професіоналізм, терпіння, наполегливість. За те, що він чітко розуміє до якого результату він веде свого клієнта! Я бажаю Вам процвітання, успіхів багато клієнтів та достойної оцінки тих в кого Ви вкладаєте увесь свій потенціал, час та свою душу!!! ВИ КРАЩІ!!! МОЛОДЦІ!!!

Мар'яна Мельник

Директор мережі салонів

Михайло Негря

Директор, власник ТМ

Тренінги Володимира Горака допомогли багатьом менеджерам подолати бар’єр у спілкуванні з клієнтами та вдосконалили техніки презентації товару.
Співпраця з компанією «Тренінги і Консалтинг Володимира Горака» значно підвищила професійний рівень нашої компанії та заклала основи для активного росту на ринку.
Ми переконалися, що для успішного розвитку компанії обов’язково потрібне професійне навчання.
Компанія «Мегабуд ХХІ» дякує за плідну співпрацю компанії «Тренінг і Консалтинг Володимира Горака» та її керівнику, консультанту та бізнес-тренеру Володимиру

Сергій Топольський

Комерційний директор, власник ТМ

Володимир Горак детально проаналізувавши аспекти діяльності компанії, розробив план своєї роботи та відповідально приступив до роботи в нашій компанії.
Також Володимиру вдалося підібрати найкваліфікованіших працівників, які приступили до роботи в нашій компанії, не менш відповідально та з професійним підходом.
Володимир зумів знайти правильний підхід як до керівництва компанії, так і до кожного працівника зокрема, при потребі допомагаючи у вирішенні питань, які прямо не стосувались заявлених в консалтинговому проекті цілей та завдань.
Всі дії Володимир спрямував на покращення ефективності роботи, зростання прибутків нашої компанії та і загалом порекомендував шляхи комфортної роботи колективу.

Галина Лютікова

Директор ТМ

Очікування від тренера виправдались, але тепер дуже багато ще за нами. Я побачила в менеджерах бажання «рости», міняти свої навики в роботі – кому легше, кому важче.
Я сама організувалась і більше вникла в роботу. Вирішили питання з дебіторською заборгованістю на 90%.
- стали вимогливішими до існуючих постачальників-, менеджери отримали навики в роботі по телефону і роботі з дебіторкою, почали застосовувати на практиці скрипти переговорів, я почала проводити збори, складати звіти і плани, вникати в роботу працівників,
Кількість клієнтів збільшилась прибуток зріс у вересні – внаслідок початку сезону.

Андрій Повалений

Директор компанії

Насамперед висловлюю подяку за тренінг, який справді був гідний уваги, інформаційно насичений і досить повчальний.
Акцентую увагу на тому, що було для мене найважливіше:
Формулювання: «ми продаємо не продукт а рішення проблеми клієнта»
Презентація вигод-рішень для клієнта, а потім обґрунтування «способів» з допомогою яких ми цього досягнемо
Підтвердження того, що дійсно перед початком продажі необхідно максимально вивчити нюанси ведення бізнесу клієнтом (його кожнодневні проблеми і стратегічні задачі). Добре орієнтуватись в сфері його діяльності
Усвідомлення циклу свого професійного росту, та закономірностей професійного росту своїх колег та партнерів
Робота із запереченнями клієнта
Звичайно немає меж в самовдосконаленні, але мушу визнати, що результат роботи отриманий на даному тренінгу є дуже важливим для мене та моїх партнерів.
В моєму відділі відчутно покращився рівень розуміння один одного, і це вже дає позитивні результати.
Відчутні зміни відбулися в організації роботи та використання робочого часу. Продуктивність праці значно виросла.
Переконаний, що і надалі результат роботи на тренінгу буде проявляти себе.

Володимир Демідон

Комерційний директор, власник ТМ

Сподобалася співпраця з Володимиром. Що я отримав в результаті проекту:
Результати проекту:
-Описані основні бізнес-процеси магазину.
-Визначені зони відповідальності працівників.
-Описаний механізм передачі інформації в компанії
-Визначений реальний план продаж
-Сформовані плани продаж по відділу плитки та відділу ламінату
-Поставлені завдання по збільшенню середнього чеку
-Систематично проводяться управлінські наради
-Визначена схема дієвої реклами
-Визначені рекламні канали, які приводять нових клієнтів
-Відсортовані і відкинуті рекламні канали, які не дають результату
-Визначений необхідний місячний рекламний бюджет
-Зростає середній чек по супутніх групах товару
-Здійснено часткове перепланування магазину
-Переміщені та виклеєні нові взірці
-Визначені ліквідні групи товару в магазину.
-Проранжовані групи товару в порядку їх дохідності
-Розроблені рекомендації щодо мінімального товарного запасу (наявності) в магазині
-Проведений тренінг по продажах для працівників магазину
-Систематично на протязі 3 місяців щотижня проводяться збори на яких розглядають основні проблеми та варіанти рішень в продажах
-Розроблена та адаптована система бюджетування підприємства
-Стали більш системними розрахунки з постачальниками
-Зрозуміло на що і куди витрачаються кошти

Всеволод Яловий

Комерційний директор ТМ

Дякую Володимиру Гораку за співпрацю. Чітко виконані поставлені задачі: оптимізована схема роботи відділу продажу та маркетингу.
З'явилась чіткість і ясність в роботі персоналу по поставленим завданням. Створені основні документи роботи відділу продаж, напрацьовані дієві скрипти роботи з потенційними і реальними клієнтами.
Рекомендую співпрацювати Володимиром Гораком

Андрій Шепінко

Директор

Усім колективом висловлюємо подяку Гораку Володимиру за його вклад в розвиток нашої компанії.
Дякуючи його управлінським рішенням ми зуміли вивести "Приватну Біржу Праці" на новий рівень розвитку.
Як бонус отримали надійного партнера і друга з яким впевнено рухаємося до поставлених цілей.

Оксана Подолець

ПрАТ СП Теріхем-Луцьк

Менеджмент ПрАТ СП Теріхем-Луцьк у 2014 році відчув потребу посилити свої здібності щодо наставництва, лідерства, відновити командну співпрацю та покращити комунікацію.
Було надіслано запити кільком компаніям, проте Володимир Горак найбільш вдало та оперативно імплементував наші побажання у програми тренінгів. При особистій зустрічі з керівником підприємства вдало трансформував бачення керівника щодо тренінгів у плани практичних зустрічей з працівниками підприємства.
У січні-лютому 2015 проведено тренінги за темами «Навики ефективних комунікацій», «Наставництво та мотивація», «Лідерство та створення команди» у двох групах, у яких були задіяні вищий та середній менеджмент компанії.
Стрес від задоволення та масу корисної інформації отримав кожен учасник, як і той, хто уже відвідував подібні тренінги, так і новачки. Тренери Тетяна Черняк та Володимир Горак зуміли відкрити очі, вуха та уста кожного учасника.
Тренінги проходили досить швидко і легко, учасники поглинали нову нелегку інформацію ніби граючись, відволікшись від щоденних виробничих та офісних турбот. У перервах (3-тижневих ) між тренінгами намагались ще свіжі і необтесані знання донести до колег та використати практично.
Поставлені завдання, очікування учасників були виконані і навіть перевершені додаванням суміжної інформації при висвітленні основної теми. Тренінги були цікавими та корисними, а головне практичними. Методики, пройдені під час тренінгів, у чистому вигляді та у комбінаціях активно використовувались у житті компанії уже з перших днів після завершення серії тренінгів.
Спілкуючись щоденно протягом багатьох років , почали помічати щось нове, відмінне у більшості колег-учасників. Особливо активно знайшли застосування знання отримані на тренінгах у керівників відділів із багатьма підлеглими. Час від часу «ключі», отримані у тренінгах, відмикали найстрашніші та найбільш незвідані «підземелля» виробничого та людського буття.
Кожен тренінг допоміг реально оцінити себе кожному учаснику, визначитись що потрібно негайно надолужити, що потрібно змінити у щоденний практиці, співпраці, спілкуванні, як по іншому поглянути на раніше надважку і не вирішувану проблему, як виловити із маси ідей, пропозицій найкращу.
Щиро вдячні за проведення тренінгів і прекрасний досвід.
Тренінги Володимира Горака з радістю рекомендуємо партнерам та без сумніву будемо знову обирати для себе!

Война Олег

HR-менеджер ТзОВ «Електроконтакт Україна»

Протягом близько півріччя п. Володимир проводив коучингові зустрічі із колективом відділу персоналу Товариства з обмеженою відповідальністю „Електроконтакт Україна“. Основними темами, які опрацьовувалися менеджерами з персоналу разом із п. Володимиром були:
1. Методична підтримка у створенні повноцінного відділу HR;
2. Забезпечення регламентованого та професійного процесу підбору персоналу;
3. Розробка заходів впливу на мотиваційний клімат працівників та їх стимулювання;
4. Покращення процесу навчання персоналу на підприємстві.
Усі питання були розкриті тренером та була запропонована маса додаткової літератури, де можна знайти потрібні відповіді. Багато усього було одразу реалізовано, частина питань чекає на свою реалізацію. Під час обговорення (іноді бурного та емоційного) було знайдено відповіді на актуальні питання, а також народжувалися креативні та важливі для стратегії компанії ідеї.
Було напрацьовано досить багато алгоритмів процесів, і крім цього, створено велику кількість бланків та формулярів.
Тренером проводилися майстер класи по проведенню інтерв’ю (співбесід) та навчань.
Загалом такі зустрічі допомогли працівникам відділу більш згуртуватися і окреслити спільні стратегічні цілі. Часто розумні поради п. Володимира дозволили зрозуміти ті істини, які в рутинній роботі було важко побачити.
Усі зустрічі проводилися вчасно та організовано. Тренер слідкував за рівнем сприйняття та забезпеченні цікавості обговорень.
Хочеться і надалі співпрацювати (тому час від часу у телефонному режимі отримую поради та консультації) з п. Володимиром та побажати йому успіху у його починаннях та багато задоволених партнерів та клієнтів.

Юрій Оксенюк

Власник ТМ

Тренер з великої букви! Людина, яка не продає себе, а допомагає Вам стати кращими!
В умовах жорсткої конкуренції потрібно швидко йти лише для того щоб залишитися на місці.
Потрібно завжди боротися за своє місце на ринку, навіть якщо ти там один.
Це все ми зрозуміли після роботи з Володимиром!
Від тренера очікували навчання продавців технікам продаж, роботи з різними типами клієнтів в різних ситуаціях і взагалі – структурування процесу продаж, а отримали набагато більше – формування команди професіоналів, які чітко оволоділи всіма навиками роботи з клієнтами, та отримали мотивацію командної боротьби за кожного клієнта на ринку дитячих товарів.
Зустріч проходила в два етапи:
1-ший етап 3 дні:
1-ий день – теоретична частина, що дала глибокі знання та розуміння своєї роботи.
2-й день практична частина – відпрацювання отриманих знань на практиці в умовах реального часу з подальшим обговоренням всього що вдалося та над чим треба попрацювати.
3-й день тренінгу відбувся через два тижні – Володимир приїхав до нас, щоб перевірити як ми використовуємо отриманий досвід, наскільки ми стали кращими та надання додаткових порад для ефективності!
Другий етап нас запросили у Львів – вирватися з комфортного для нас середовища та порівняти як це роблять інші. Це дало неочікуваний досвід, погляд зі сторони, на діяльність інших, побачити всі + та – в своїй діяльності та відчути себе професіоналом!
Це дійсно укріпило командний дух, самовпевненість, професіоналізм!
Про Володимира продавці згадують кожного тижня, при кожній складній Успішній продажі!
За час роботи стали більше ніж просто консультант і компанія!
Завжди будем раді новій зустрічі!